LG sází na Flutter
Společnost LG oznámila úspěšný přechod na Flutter. Jejich aplikace v systému WebOS bude nově poháněna Flutterem. Proces momentálně testují na asijském trhu, přičemž úplný přechod se očekává do roku 2026.
Zprávu vítáme s nadšením, jelikož od technologického giganta čekáme intenzivnější tlak na podporu velkých obrazovek, televizí a dalších digitálních zařízení.
Oprava chyby ve Flutteru od A do Z
Matt Caroll na svém YouTube kanále podrobně popsal, jak přispívat do Flutter frameworku. Ve videu provází prvotní investigací problému, opravou a napsáním testů i finálním vytvořením Pull Requestu.
Láká vás přispívat do Flutteru? Lepší manuál momentálně nenajdete: https://www.youtube.com/watch?v=ca-yMP4ANlk
Dart a Primary konstruktory
Vývojáři Dartu opět vaří další várku novinek a jednou z nich jsou první experimenty s Dart “Primary constructor”. Výsledkem bude mnohem kratší zápis tříd.
V kombinaci s chystanými makry, o nichž jsme psali minule, půjde o další očekávanou vychytávku. Osobně si dokážeme představit psaní “Data class” třeba takhle:
Macro @Data nám zajistí vygenerování copyWith(), equality a dalších vlastností, které od datových tříd očekáváme. Díky Primary konstruktorům je zápis krátký a přehledný.
Kdy Primary constructory dorazí, ale zatím nevíme.
Nezbývá než doufat, že moc dlouho čekat nebudeme.
💡Skeleton widgety snadno a rychle
V dnešním mobilním vývoji je trendy, aby načítací obrazovky zobrazovaly tzv. skeletony. Máme pro vás tip na jednu knihovnu, která z jakéhokoliv widget stromu udělá krásné skeleton widgety s animací, a to prakticky bez námahy.
Skeletonizer package umožňuje widget jednoduše „obalit” a o zbytek se postará knihovna. Pokud potřebujete kontrolu, knihovna s tím také počítá.
V našich aplikací jsme knihovnu začali intenzivně využívat a nemůžeme si ji vynachválit.
Vyzkoušejte a dejte vědět, jak se vám líbí! 🤗
Tak na viděnou za měsíc! 👋